Skip to main content.
08.07.2013 12:41 Вік: 5 yrs
Категорія: Walther

Фотозвіт про семінар, демонстрація зарядки електромобілів

Швидка зарядка та одночасне заряджання двох електромобілів

Демонстрація можливостей зарядної станції

Під час проведення семінару-презентації "Компоненти та системи зарядки електромобілів" проводилась демонстрація зарядки електромобіля за допомогою зарядної станції Voltanea 600.

Автомобільними салонами були надані два електромобіля: Mitsubihi i-MiEV та BYD-6E.

Коротка інформація: Voltanea 600 серійно обладнана двома розетками для швидкого заряджання Тип 2 та двома розетками типу Schuko для звичайної зарядки. Це дозволяє здійснювати (якщо дозволяє електромережа) одночасну швидку зарядку двох електромобілів та, наприклад, двох електровелосипедів або мопедів).

У нашому випадку було підключено 11 кВт, приблизно 30 хвилин з нуля до повного заряду електромобіля, однак максимальна потужність може бути встановлена до 43,5 кВт, 63 А.

Для довідки: розетки та штекери Типу 2 (Європейський стандарт) та Типу 1 (стандарт США та Японії) мають однаковий розмір та зовнішній вигляд не залежно від напруги та потужності (16, 32 або 63 А). Якої потужності відбуватиметься зарядка залежить від:

1) Електромобіля (параметри, що передбачені виробником)

2) Зарядного кабелю (перетин).

Інформація про те, яку потужність можна передати, закодована у кабелі та залежить від його перетину. При з'єднанні зарядного штекеру з розеткою, станція зчитує інформацію про тип та можливості зарядки, параметрах електромобилю, а також - його стан (для безпеки заряджання) та, у відповідності до отриманої інформації, передає необхідний заряд. Також, швидкість заряду можна обирати у відповідності до часу, який Ви маєте. 

У випадку, якщо в електромобілі будуть виявлені пошкодження, що можуть викликати витік струму, зарядка здійснюватись не буде, про що станція одразу повідомить.

 

Не обійшлося без казусу: штекер для швидкого заряджання электромобилю BYD-6E, не дивлячись на те, що був зроблений майже у відповідності до стандарту, виявився обладнаним штирем, який не дозволив повністю встановити штекер у розетку :), довелося підключати звичайний заряд 220 В. (Не забувайте перевіряти вироби та компоненти з Китаю на відповідність стандартам :) ).

  

  

 

Щиро вдячні всім учасникам семінару за час, приділений нам, та сподіваємось на плідну співпрацю!

Тема електротранспорту та інфраструктури для нього рано чи пізно стане актуальною і в нашій країні також, больше того, вона вже стає актуальною! Це і комерційний інтерес - серйозна економія на транспортних витратах для підприємств, що мають свої автопарки (наприклад, таксі, кур'єрські служби та служби доставки) та зацікавленість людей, що замислюються про те, яку країну, планету ми залишимо після себе своїм дітям та онукам.

Інформація про проекти та плани, так чи інакше попадає і до нас теж, і ми будемо раді, якщо допоможемо поєднати інтереси підприємств, що займаються інфраструктурою та тих, хто готовий інвестувати у електротранспорт в нашій країні. Все, що буде в наших силах!

Презентація з семінару (RU)>>

Каталог "E-Mobility 2013" (UA) інтерактивний>>