Рекламації
ТОВ "КВК-Електро" несе всі гарантійні обов'язки, передбачені нашими партнерами-виробниками.
Деякі умови гарантійного обслуговування:
1) У випадках виявлення заводського браку:
- прилад замінюється на аналогічний новий або
- приймається до повернення з компенсацією його вартості
2) У випадку несправності через зовнішнє пошкодження, неправильне встановлення/налаштування/експлуатацію, використання не за призначенням, перепади напруги тощо:
- якщо прилад підлягає ремонту, він приймається в ремонт за узгодженням та за рахунок клієнта. Вартість ремонту визначається нашим інженером після оцінки пошкодження та надається клієнту разом з описом причин пошкодження.
- якщо прилад не підлягає ремонту, про це повідомляється клієнту з описом причин через які відбулося пошкодження для попередження подібних поломок у майбутньому.
Для запобігання гарантійних випадків, просимо:
- підключати прилади силами кваліфікованих спеціалістів;
- уважно вивчати інструкцію підключення та налаштування, використовувати прилад за призначенням, зазначеним у інструкції виробника;
- використовувати пристрої, що підключаються до приладу тільки такі, які відповідають його технічним характеристикам.
Передача приладів у сервісне обслуговування повинне супроводжуватись листом-рекламацією з детальним описом несправності. Лист-рекламацію Ви можете скачати тут>>, заповнити та доправити в нашу адресу разом з несправним приладом особисто або будь-якою транспортною службою.
Зверніть увагу! Брудні прилади НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ до сервісу, просимо мати повагу до наших інженерів.
Адреса: вул.Пирогівський шлях, 28, м.Київ, 03083, ТОВ "КВК-Електро", Технічний відділ.
Нова Пошта: Київ, відділення № 144