Skip to main content.

Рекламації

ТОВ "КВК-Електро" несе всі гарантійні обов'язки, передбачені нашими партнерами-виробниками.

Деякі умови гарантійного обслуговування:

1) У випадках виявлення заводського браку:

  • прилад замінюється на аналогічний новий або
  • приймається до повернення з компенсацією його вартості

2) У випадку несправності через зовнішнє пошкодження, неправильне встановлення/налаштування/експлуатацію, використання не за призначенням, перепади напруги тощо:

  • якщо прилад підлягає ремонту, він приймається в ремонт за узгодженням та за рахунок клієнта. Вартість ремонту визначається нашим інженером після оцінки пошкодження та надається клієнту разом з описом причин пошкодження.
  • якщо прилад не підлягає ремонту, про це повідомляється клієнту з описом причин через які відбулося пошкодження для попередження подібних поломок у майбутньому.

Для запобігання гарантійних випадків, просимо:

  • підключати прилади силами кваліфікованих спеціалістів;
  • уважно вивчати інструкцію підключення та налаштування, використовувати прилад за призначенням, зазначеним у інструкції виробника;
  • використовувати пристрої, що підключаються до приладу тільки такі, які відповідають його технічним характеристикам.

Передача приладів у сервісне обслуговування повинне супроводжуватись листом-рекламацією з детальним описом несправності. Лист-рекламацію Ви можете скачати тут>>, заповнити та доправити в нашу адресу разом з несправним приладом особисто або будь-якою транспортною службою.

Зверніть увагу! Брудні прилади НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ до сервісу, просимо мати повагу до наших інженерів.

Адреса: вул.Пирогівський шлях, 28, м.Київ, 03083, ТОВ "КВК-Електро", Технічний відділ.
Нова Пошта: Київ, відділення № 144